Opinie o sklepie

» "Towar i wysyłka bez zarzutu, szybka obsługa."

03.08.2015; Klient

 

 » "Wszystko w najlepszym porzadku."

26.06.2015; Daniel L.

 

 » "Jestem zadowolona - zamawiam kolderke obciążeniowa dla pacjentki, dziewczynki z mózgowym porażeniem dziecięcym. Sprawdza się póki co nieźle, na pewno będę polecać produkty innym osobom :)"

15.05.2015; Agata W.

 

» "Polecam zakupy w Sen-Si: otrzymałam fachową pomoc w doborze odowiedniej kołderki dla córki, wszystkie zamówione produkty idealnie zgadzały się z opisami na stronie, przesyłka dotarła szybko. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i z obsługi - dziękuję!!!"

15.07.2015; Angelika K.

NEUROFLOW Aktywny Trening Słuchowy

 

AKTYWNY TRENING SŁUCHOWY ATS® NEUROFLOW

 

Neuroflow AKTYWNY TRENING SŁUCHOWY ATS® – to pierwszy w Polsce interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego prowadzony on-line. Program pozwala na dostosowanie terapii do potrzeb dziecka i możliwości rodziców – terapia w domu pacjenta pod kontrolą rodzica lub w gabinecie terapeuty. Autorem metody jest dr n.med. Andrzej Senderski – otolaryngolog, specjalista audiologii i foniatrii.

Aktywny Trening Słuchowy usprawnia procesy słuchania i rozumienia u dzieci z zaburzeniem przetwarzania słuchowego powodując, że ich uwaga i koncentracja słuchowa stają się procesem bardziej zautomatyzowanym.

Zaburzenie przetwarzania słuchowego (auditory processing disorder – APD) to nieprawidłowości w przetwarzaniu słuchowym na poziomie neuronalnym niewynikające z zaburzeń funkcji poznawczych i językowych. APD, podobne jak szumy uszne i zawroty głowy, nie stanowią odrębnej jednostki chorobowej, ale są zespołem objawów wynikających z różnego typu zaburzeń w obrębie ośrodkowej części układu słuchowego i występują pomimo prawidłowej czułości słuchu.

Aktywny Trening Słuchowy Neuroflow jest oparty na aktualnych badaniach naukowych metodą terapii, która zawiera moduły ćwiczeń odpowiadające potrzebom każdego z profili klinicznych APD. Rodzaje ćwiczeń są zróżnicowane w zależności od tego, do jakiego podtypu klinicznego APD dziecko zostało zakwalifikowane oraz od wieku dziecka.

Program jest dostosowany do kilku poziomów rozwojowych: dzieci w wieku przedszkolnym, młodszym szkolnym, szkolnym i do młodzieży.

Jeśli Wasze dziecko:

- Ma trudności z rozumieniem mowy, gdy w otoczeniu jest szum, gwar lub hałas;

- Ma trudności z rozumieniem szybkiej lub niewyraźnej mowy;

- Ma trudności z rozumieniem dłuższych lub złożonych poleceń ustnych;

- Często prosi o powtórzenie pytania lub wypowiedzi;

- Myli podobnie brzmiące wyrazy;

- Dźwięki z otoczenia łatwo odwracają jego uwagę ;

- Ma trudności w uczeniu się (problemy z nauką czytania, pisania, z nauką języków obcych);

- Nie potrafi dłużej utrzymać uwagi na zadaniu;

- Często wyłącza się , myślami jest gdzie indziej, sprawia wrażenie nieobecnego;

- W wywiadzie chorowało na przewlekłe wysiękowe zapalenia ucha środkowego lub wielokrotnie na ostre zapalenia ucha, miało przerośnięty migdałek gardłowy. ​

 

Organizacja i przebieg Aktywnego Treningu Słuchowego:

- Neuroflow Terapia ATS® wymaga od dziecka skupienia uwagi, myślenia oraz zapamiętywania, aby jak najlepiej odpowiadało na stawianie przed nim zadania. Stopień trudności zadań jest dostosowany do możliwości dziecka i zmienia się w sposób adaptacyjny, co oznacza, że gdy dziecko odpowiada prawidłowo, system utrudnia mu zadanie, a gdy odpowiada nieprawidłowo – ułatwia;

- Diagnoza opiera się na behawioralnych testach psychoakustycznych, dzięki którym specjalista ocenia sprawność przetwarzania słuchowego;

- Diagnozę przeprowadza specjalista uprawniony do pracy metodą Neuroflow;

- Trening odbywa si ę w domu dziecka (3 razy w tygodniu po około 20-25 minut);

- Całkowity czas trwania treningu od 12 do 18 tygodni.

 

Efekty (widoczne już po 4 tygodniach):

- Lepsza wyrazistość mowy;

- Usprawnia rozumienie zdań złożonych, dłuższych poleceń ;

- Poprawia ukierunkowanie i wydłużenie uwagi słuchowej, co przekłada się na lepsze rozumienie mowy w hałasie oraz skutkuje lepszym słyszeniem nauczyciela na tle szumu klasy;

- Wydłuża pamięć słuchową ;

- Poprawia przetwarzanie słuchowe i językowe (recepcja mowy – rozumienie, produkcja mowy – powtarzanie);

- Poprawia wyniki w nauce;

- Poprawia umiejętności komunikacyjne – umiejętności uważnego słuchania, nadawania komunikatów;

- Uspokojenie emocjonalne oraz w zakresie ciała – mniej współruchów;

- Obniża poziom stresu przy wykonywaniu trudnych zadań ;

- Poprawia różnicowanie dźwięków mowy;

- Wzmacnia relacje – kontakty interpersonalne oraz wzrost samooceny i pewności siebie.

 

Gdzie wykonasz diagnozę :

Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Ruchowej oraz Słuchu i Mowy Polskiego Związku Głuchych

Ul. Radzymińska 101/103, IV piętro w Warszawie

tel. 883 359 594 lub (22) 618 05 82 lub sekretariat @pzg.waw.pl www.pzg.waw.pl

Informacje pochodzą ze strony www.neuroflow.pl

 

ZAPYTAJ EKSPERTA

 

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl