PRODUKT DNIA

Fidget Spinner Fidget Spinner 9,00 zł 16,00 zł



Bujak KOT Bujak KOT 320,00 zł

Bujak ŚLIMAK Bujak ŚLIMAK 320,00 zł

Muzyczny stolik Muzyczny stolik 127,00 zł 177,00 zł


Domek dla lalek Domek dla lalek 60,00 zł 99,00 zł

Ja i mój świat Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka

autyzm i zespół Aspergera
39
PLN
Ja i mój świat Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka
in_stock
Dostępność:
na wyczerpaniu
Wysyłka w:
5 dni
Cena: 39,00 zł
Cena netto: 37,14 zł
szt.

 

Ja i mój świat Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Etap obrazka

 

Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska.

Karty pracy zostały przygotowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym i w szczególny sposób uwzględniają specyfikę edukacji osób z autyzmem. Pozwalają na utrwalenie i pogłębienie wiedzy społeczno-przyrodniczej przedstawionej w podręczniku „Ja i mój świat”. Różnorodne i ciekawie zilustrowane ćwiczenia przeplatane są zadaniami plastycznymi i elementami zabawy. Poziom trudności zadań wzrasta w kolejnych tematach. Część ćwiczeń tego samego typu planowo się powtarza, co, co pozwala uczniom na samodzielną pracę i stopniowe zdobywanie poszczególnych umiejętności. Rozpoznając i wskazując poszczególne osoby, przedmioty i zjawiska, uczniowie uczą się nowych pojęć związanych z ich najbliższym otoczeniem. Nazywając obiekty prezentowane na zdjęciach i ilustracjach oraz odpowiadając na pytania zawarte w tekście, rozwijają umiejętności językowe. Rozpoznając własne i cudze stany emocjonalne, nabywają umiejętności społecznych. Dopasowując elementy, ćwiczą zdolności percepcyjne. Rozwiązując proste labirynty lub uzupełniając ciągi przedmiotów, uczą się myślenia przyczynowo-skutkowego. Wykonując różnorodne zadania grafomotoryczne i plastyczne, stopniowo kształtują zdolności manualne.

 

Autor: praca zbiorowa

Wydanie: 2014 r.

Ilość stron: 118

ZAPYTAJ EKSPERTA

 

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl