AUTYZM. Mowa w kontekście społecznym cz.2 m.Talent
towar niedostępny

Opis
AUTYZM. Mowa w kontekście społecznym cz.2 mTalent
Seria mTalent to produkty wspomagające współczesnego terapeutę i nauczyciela w pracy oraz przybliżające dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi do ostatecznego celu - sukcesu.
mTalent to:
- najobszerniejsza seria programów terapeutycznych na rynku (ponad 10 000 interaktywnych ekranów!),
- programy zostały pozytywnie zaopiniowane przez ekspertów,
- jedyny polski multimedialny program terapeutyczny z europejską nagrodą BELMA (Best European Learning Materials Awards),
- jedyne programy terapeutyczne, z których możesz korzystać wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz (a nie tylko tam, gdzie program został zainstalowany),-
mTalent to jedyne na polskim rynku programy wspierające terapię, które pozwalają na pracę zdalną bez korzystania z zewnętrznego oprogramowania.
Takie podejście gwarantuje całkowite bezpieczeństwo danych osobowych pacjentów i terapeutów oraz przebiegu zdalnej terapii.
AUTYZM. Mowa w kontekście społecznym cz.2 mTalent to autonomiczna kontynuacja programu zawierająca ćwiczenia interaktywne (ponad 200 ekranów interaktywnych) wspomagające rozwijanie sprawności komunikacyjnej i pragmatyczne użycie języka.
Znajdują się w nim materiały do wykorzystania na zajęciach logopedycznych, rewalidacyjnych i terapii pedagogicznej. To ćwiczenia o prostej i przemyślanej konstrukcji z obszarów takich jak:
- zwroty grzecznościowe,
- tempo,
- fluencja mowy,
- intonacja,
- złożone wyrażenia frazeologiczne,
- wybrane obszary TUS (Treningu Umiejętności Społecznych).
W zestawie znaleźć można osobne zbiory ćwiczeń dostosowane dla dzieci nieumiejących czytać oraz dla uczniów starszych, w przypadku których zadania zawierają tekst pisany.
AUTYZM. Mowa w kontekście społecznym cz.2 mTalent to uzupełnienie ćwiczeń z innych programów serii mTalent poświęconych całościowym zaburzeniom rozwoju. Znajduje się tu również odrębny program do pracy z uczniami ze spektrum autyzmu, a także niepełnosprawnością intelektualną i innymi problemami komunikacyjnymi.
Do kompletu załączony jest zestaw materiałów dodatkowych w produkcie: np. karty pracy do wydruku, drukowany poradnik metodyczny, kartonowe kostki emocji x 3 szt.
W programie Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz.2 znajdziesz m.in. ćwiczenia z takich obszarów jak:
1. Komunikat a odbiorca i sytuacja (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
2. Komunikat a odbiorca i sytuacja (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
3. Barwa głosu, natężenie, intonacja.
4. Tempo i płynność mowy.
5. Dialogi i przemienność ról (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
6. Dialogi i przemienność ról (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
7. Historyjki obrazkowe. Kolejność, przyczyna i skutek (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
8. Historyjki obrazkowe. Kolejność, przyczyna i skutek (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
9. Przenośnie i metafory.
10. Antonimy (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
11. Antonimy (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
12. Przyjmowanie perspektywy innych (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
13. Przyjmowanie perspektywy innych (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
14. Absurdy (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
15. Absurdy (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
16. Przyimki określające relacje przestrzenne (zbiór ćwiczeń bez użycia tekstu).
17. Przyimki określające relacje przestrzenne (ćwiczenia dla ucznia czytającego).
18. Wybrane elementy TUS (Treningu Umiejętności Społecznych).
19. Karty pracy do wydruku.
To jedyne na rynku materiały przystosowane do działania na większości urządzeń – tablicy interaktywnej, komputerze, laptopie, tablecie i smartfonie!
Możesz korzystać wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz (a nie tylko tam, gdzie program został zainstalowany).
Praca z programem możliwa jest zarówno offline (bez dostępu do Internetu) jak i online w każdym miejscu i czasie (szkoła, przedszkole, gabinet, dom) z dostępem do Internetu. Program może być wykorzystany podczas zajęć tradycyjnych oraz tych na odległość - oprogramowanie mTalent – jako jedyne rozwiązanie na polskim rynku – umożliwia pracę zdalną, w tym wideokonferencje, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania. Jest to wyjątkowo bezpieczne rozwiązanie – szczególnie dla najmłodszych dzieci.