Sekretny kod - magnetyczna gra podróżna

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni robocze
Cena: 35,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
35.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: 61
Kod produktu: 2395
Pin It

Opis

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Cel: Złamanie sekretnego kodu przeciwnika (wskazanie koloru i pozycji każdego, kolorowego  magnesu w  jednym ciągu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

Zasady gry: 

W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy (Twórca kodu), drugi gracz jest Łamaczem kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych. Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy.  

Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decoding table". Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu,  Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu. Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek. Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja) Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i  1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "decoding table" oraz ich analiza, pomoże mu szybciej złamać kod.

Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli Łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.

Promocje
Memory drewniane z zawodami
Memory drewniane z zawodami

38,00 zł

Cena regularna: 42,00 zł

szt.
Fluorescencyjna kostka do gry, push pop it
Fluorescencyjna kostka do gry, push pop it

19,50 zł

Cena regularna: 26,00 zł

szt.
Elastyczna pop-rurka 1 szt.
Elastyczna pop-rurka 1 szt.

4,00 zł

Cena regularna: 8,00 zł

szt.
Piłeczka z kolcami, 1 szt.
Piłeczka z kolcami, 1 szt.

3,90 zł

Cena regularna: 6,50 zł

szt.
Uśmiechnięta piłka antystresowa
Uśmiechnięta piłka antystresowa

3,00 zł

Cena regularna: 6,00 zł

szt.
Gniotek zwierzątko w przebraniu
Gniotek zwierzątko w przebraniu

9,90 zł

Cena regularna: 14,00 zł

szt.
Puzzle cykl życia DĄB
Puzzle cykl życia DĄB

29,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

szt.
Puzzle cykl życia ŻABA
Puzzle cykl życia ŻABA

29,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

szt.
Mata sensoryczna z pianki - zestaw 4 szt.
Mata sensoryczna z pianki - zestaw 4 szt.

188,00 zł

Cena regularna: 215,00 zł

szt.
Panel sensoryczny z różową cieczą 50x50 cm
Panel sensoryczny z różową cieczą 50x50 cm

235,00 zł

Cena regularna: 245,00 zł

szt.
Panel sensoryczny z czerwoną cieczą 50x50 cm
Panel sensoryczny z czerwoną cieczą 50x50 cm

235,00 zł

Cena regularna: 245,00 zł

szt.
Piłka gumowa
Piłka gumowa

5,00 zł

Cena regularna: 8,00 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl